Политика конфиденциальности и обработки персональных данных
төменге скролл

ҚҰПИЯЛЫЛЫҚ САЯСАТЫ ЖӘНЕ ДЕРБЕС ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУ

Осы Құпиялылық саясат және дербес деректерді өңдеу (бұдан әрі - Саясат) «In Oil LTD KZ» ЖШС (Ин Оил ЛТД КЗ), БСН 040 840 001 241, заңды мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Байқоңыр ауданы, 68-өтпе, 5-ғимарат (бұдан әрі - Оператор) «Nomad» және «Nomad Oil» брендтерінің ЖҚС өнімдерін және https://nomadoil.kz/ мекенжайы бойынша орналасқан Оператордың сайтын (бұдан әрі - Оператордың Сайты) пайдалану барысында ала алатын дербес және/немесе корпоративтік деректерді жинау, өңдеу, пайдалану және ашу тәртібін реттейді.

Оператор сондай-ақ өз серіктестерінен, оператордың клиенттері пайдаланатын сайттардан, бағдарламалардан, өнімдерден немесе сервистерден, сондай-ақ жалпыға қолжетімді дербес деректері бар басқа да көздерден дербес ақпарат ала алады.

Тиісті жағдайларда Жеке ақпаратты беру қолданыстағы заңнамада белгіленген жағдайларда ғана мүмкін болады және Оператор мен серіктестердің әрқайсысы арасындағы арнайы келісімдер негізінде жүзеге асырылады.

  1. Терминдер мен анықтамалар

ОператорОператор - «Nomad» және «Nomad Oil» брендтерінің ЖҚС өнімдеріне мүліктік құқықтарға ие және Nomad Oil өнімдерінің жұмыс қабілеттілігін қамтамасыз ететін «In Oil LTD KZ» ЖШС (Ин Оил ЛТД КЗ).

Тұтынушы (клиент)Nomad Oil өнімдерін пайдалануға келісім білдірген және Оператордың сайтында тіркелген тұлғалар, оның ішінде: өз атынан әрекет ететін жеке, заңды тұлғалар, сондай-ақ Клиенттің уәкілетті тұлғалары әрекет ететін заңды тұлғалар, олардың филиалдары немесе өкілдіктері.

Nomad өнімдеріОператордың сайтында орналасқан және осы Саясаттың күші қолданылатын, тіркелгеннен кейін Клиенттер үшін қолжетімді Оператордың өнімдері мен сервистері.

  1. Жалпы ережелер

2.1.  Осы Саясат Оператор Клиенттен алуы мүмкін барлық дербес деректерге қатысты қолданылады.

2.2.  Осы Саясат Оператордың Nomad өнімдерінде тіркелу және жұмыс істеу кезінде Клиент Операторға беретін жеке деректердің құпиялылығын жарияламау және қорғау режимін қамтамасыз ету жөніндегі міндеттемелерін белгілейді.

2.3.  Егер Саясаттың жаңа редакциясында өзгеше көзделмесе, Саясаттың жаңа редакциясы оны Оператордың сайтында орналастырған сәттен бастап күшіне енеді.

2.4.  Осы Саясатта, оның ережелерін түсіндіруді және қабылдау, орындау, өзгерту және тоқтату тәртібін қоса алғанда, Қазақстан Республикасының және/немесе егер Клиент басқа мемлекеттің азаматы немесе ұйымы болып табылса, Клиент мемлекетінің заңнамасы қолданылуға жатады.

2.5.  Осы Саясаттың негізгі мақсаты Оператордың оның дербес деректерін өңдеу кезінде адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын сақтау үшін негіз жасау болып табылады.

2.6.  Nomad өнімдерін пайдалану және Операторға дербес және өзге де деректерді беру

2.7.  Осы шарттармен келiспеген жағдайда Клиент Nomad өнiмдерiн пайдаланудан қалыс қалуға тиiс.

2.8.  Осы Саясат Оператордың барлық Клиенттеріне қолданылады.

  1. Дербес ақпарат ұғымы және оның құрамы

3.1.  Осы Саясаттағы дербес ақпарат деп олардың негізінде айқындалған немесе айқындалатын дербес деректер субъектісіне жататын мәліметтер, оның ішінде:

1)  тіркеу кезінде немесе Nomad өнімдерін және/немесе Оператордың веб-сайтын пайдалану процесінде Клиент дербес ұсынған және осы Саясатқа сәйкес өңдеуге рұқсат етілген ақпарат, соның ішінде Клиенттің жеке деректері (аты (тегі, аты, әкесінің аты (егер құжатта көрсетілген болса)) жеке басын куәландыратын құжат), бизнес сәйкестендіру нөмірі (жеке сәйкестендіру нөмірі), электрондық пошта мекенжайы, байланыс телефоны).

Nomad-қа ұсыну үшін міндетті ақпарат арнайы түрде белгіленген. Өзге ақпаратты Клиент өзінің қалауы бойынша береді;

2) Клиенттің құрылғысында орнатылған бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен Nomad өнімдерін пайдалану процесінде автоматты режимде берілетін деректер, оның ішінде IP-мекенжайы, cookie файлдарының деректері, Клиенттің браузері туралы ақпарат (немесе Nomad өнімдеріне және/немесе Оператордың сайтына қол жеткізу жүзеге асырылатын өзге бағдарламаға), Клиент пайдаланатын жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің техникалық сипаттамалары, Nomad өнімдеріне және/немесе Оператордың сайтына қол жеткізу күні мен уақыты, сұратылған беттердің мекенжайлары және өзге де осындай ақпарат;

3)  Nomad өнімдеріне қол жеткізуді жүзеге асыру күні мен уақыты;

4)  Nomad өнімдерін және/немесе Оператор сайтын пайдалану кезіндегі Клиенттің белсенділігі туралы ақпарат (мысалы, іздеу сұрауларының тарихы, барған ұйымдар туралы деректер, Клиент хат жазысатын адамдардың электрондық поштасының мекенжайлары, басқа пайдаланушылармен өзара іс-қимыл туралы ақпарат, сондай-ақ Nomad өнімдерінде сақталатын файлдар мен контент);

5)  Оператор өз әріптестерінен Клиенттер мен тиісті әріптес арасында жасалған келісімдердің және Оператор мен әріптес арасында жасалған келісімдердің талаптарына сәйкес алатын Клиент туралы ақпарат;

6)  клиенттің төлем карталарының деректері, Клиент ұсынған, сондай-ақ әріптестерден немесе Nomad өнімдерін пайдалана отырып төлем операцияларын жүргізуге қатысатын өзге де тұлғалардан алынған өзге де төлем ақпараты;

7)  өңделуі Nomad өнімдерін және/немесе Оператордың сайтын пайдалану шарттарында көзделген Клиент туралы өзге де ақпарат.

3.2.  Осы Саясат Оператор Клиенттен алатын ақпаратты пайдалануға және ашуға ғана қатысты.

Егер Клиент өз ақпаратын Оператор сайтының өнімдерін пайдалана отырып басқа тұлғаларға ашса, оларды пайдалану немесе ол ашатын ақпаратты ашу үшін әртүрлі ережелер қолданылуы мүмкін. Оператор үшінші тұлғалардың құпиялылық саясатын немесе басқа тұлғалардың әрекеттерін бақыламайтындықтан, Клиентке осы үшінші тараптың немесе осы тұлғалардың құпиялылық саясаты қолданылады.

  1. Дербес ақпаратты өңдеу мақсаттары

4.1.  Дербес деректер мынадай мақсаттарда пайдаланылуы мүмкін:

1)    Nomad өнімдерінің ресурстарын пайдалану үшін Клиентті сәйкестендіру;

2)    Клиентпен кері байланыс орнату, оның ішінде хабарламаларды, Nomad өнімдерін пайдалануға қатысты сұрауларды жіберу, қызметтерді көрсету, Клиенттің сұраныстары мен өтінімдерін өңдеу;

3)    Клиент ұсынған жеке деректердің дұрыстығы мен толықтығын растау;

4)    Nomad өнімдерін пайдалануға байланысты мәселелер туындаған жағдайда Клиентке тиімді тұтынушылық және техникалық қолдау көрсету;

5)    Клинтке оның келісімін, өнім жаңартуларын, арнайы ұсыныстарды, баға туралы ақпаратты, ақпараттық бюллетеньдерді және басқа ақпаратты беру;

6)    ұсынылатын өнімдердің сапасын және өнімдердің жұмыс істеуін арттыру

7)    Клиенттің Nomad өнімдерімен жұмысын жекелендіру және сайттағы белсенділік, келу уақыты және т.б. сияқты параметрлерге негізделген аналитиканы дайындау;

8)    Оператордың қызметтерін ілгерілету бойынша Оператордың жарнамасының, акцияларының және науқандарының тиімділігін бағалау;

9)    Nomad өнімдерін пайдалануды жеңілдету, сондай-ақ оның жұмысын және Оператор өнімдерін Клиенттің жеке қажеттіліктері мен мүдделерін ескере отырып бейімдеу;

10)  қалауы бойынша кез келген уақытта хабарлама алудан бас тарту мүмкіндігімен әртүрлі семинарларға/вебинарларға, конкурстарға немесе жарнамалық науқандарға қатысу туралы ұсыныстар;

11)  Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін Клиент деректерін пайдаланудың өзге де мақсаттары.

  1. Дербес ақпаратты өңдеу тәсілдері мен мерзімдері

5.1.  Оператор дербес деректерді Қазақстан Республикасының заңнамасына және Оператордың ішкі құжаттарына сәйкес пайдалануға міндеттенеді.

5.2.  Көрсетілген деректер жалпыға қолжетімді жағдайларды қоспағанда, Клиенттің жеке деректеріне және басқа деректеріне қатысты құпиялылық сақталады.

5.3.  Клиенттің жеке деректерін өңдеу мерзімсіз, кез келген заңды жолмен, соның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде жүзеге асырылады.

5.4.  Клиенттің дербес деректері Қазақстан Республикасының уәкілетті органдарына Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген негіздер мен тәртіппен ғана берілуі мүмкін.

5.5.  Оператор Клиенттің жеке ақпаратын рұқсатсыз немесе кездейсоқ қол жеткізуден, жоюдан, өзгертуден, бұғаттаудан, көшіруден, таратудан, сондай-ақ үшінші тұлғалардың басқа да заңсыз әрекеттерінен қорғау үшін қажетті ұйымдастырушылық және техникалық шараларды қабылдайды.

5.6.  Оператор Клиентпен бірлесе отырып, Клиенттің жеке деректерінің жоғалуы немесе ашылуынан туындаған шығындардың немесе басқа да жағымсыз салдардың алдын алу үшін барлық қажетті шараларды қабылдайды.

5.7.  Оператордың дербес деректердің мұрағаттық көшірмесін сақтауға құқығы бар.

5.8.  Оператордың дербес деректерді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс серверлерде сақтауға құқығы бар.

5.9.  Оператордың Дербес деректерді осы Саясаттың 5.4-тармағында көрсетілмеген үшінші тұлғаларға мынадай жағдайларда беруге құқығы бар:

1)  Клиент мұндай әрекеттерге келісімін білдірді;

2)  аудару Клиенттің Оператордың Клиентке қызметтерін пайдалануының және/немесе көрсетуінің бөлігі ретінде қажет.

3)  Клиенттің жеке мәліметтерін иеліксіздандыру арқылы өңдеу нәтижесінде анонимді статистикалық деректер алынады және Оператордың тапсырмасы бойынша зерттеулер жүргізу, жұмыстарды орындау немесе қызметтерді көрсету үшін үшінші тарапқа беріледі.

  1. Дербес ақпаратты қорғау

6.1.  Оператор Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес ақпаратты және өзге де деректерді тиісінше қорғауды жүзеге асырады және дербес деректерді үшінші тұлғаларға заңсыз немесе кездейсоқ қол жеткізуден, жоюдан, өзгертуден, бұғаттаудан, көшірмелеуден, таратудан, сондай-ақ онымен өзге де заңсыз іс-әрекеттерден қорғау үшін қажетті және жеткілікті ұйымдастырушылық және техникалық шараларды қабылдайды.

6.2.  Қолданылатын қорғау шаралары, оның ішінде дербес ақпаратты және өзге де деректерді үшінші тұлғаларға заңсыз немесе кездейсоқ қол жеткізуден, жоюдан, өзгертуден, бұғаттаудан, көшірмелеуден, таратудан, сондай-ақ олармен өзге де заңсыз іс-әрекеттерден қорғауға мүмкіндік береді.

  1. Құқықтары мен міндеттері

7.1.  Оператордың құқығы бар:

7.1.1.   сотта өз мүдделерін қорғауға;

7.1.2.   егер бұл ҚР қолданыстағы заңнамасында көзделген болса, субъектілердің дербес деректерін мемлекеттік және өзге де уәкілетті органдарға (салық, құқық қорғау органдары және т.б.) беруге;

7.1.3.   ҚР заңнамасында көзделген жағдайларда дербес деректерді беруден бас тартуға;

7.1.4.   Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда субъектінің жеке деректерін оның келісімінсіз өңдеуге.

7.2.  Оператор міндеттенеді:

7.2.1.   алынған ақпаратты осы Саясатта көрсетілген мақсаттар үшін пайдалануға;

7.2.2.   осы Саясатта көзделген жағдайларды қоспағанда, құпия ақпараттың құпия сақталуын қамтамасыз етуге, Клиенттің алдын ала жазбаша рұқсатынсыз жария етпеуге, сондай-ақ Клиенттің берілген дербес деректерін сатуды, алмасуды, жариялауды не өзге де ықтимал тәсілдермен жария етуді жүзеге асырмауға;

7.2.3.   Клиенттің дербес деректерінің құпиялылығын қолданыстағы іскерлік айналымда осындай ақпаратты қорғау үшін әдетте пайдаланылатын тәртіпке сәйкес қорғау үшін сақтық шараларын қолдануға;

7.2.4.   дәйексіз дербес деректер немесе заңсыз әрекеттер анықталған жағдайда, Клиент немесе оның заңды өкілі не дербес деректер субъектілерінің құқықтарын қорғау жөніндегі уәкілетті орган тексеру кезеңіне өтініш жасаған немесе сұрау салған кезден бастап тиісті Клиентке қатысты дербес деректерді бұғаттауды жүзеге асыруға міндетті.

7.3.  Клиенттің құқығы бар:

7.3.1.   егер дербес деректер толық емес, ескірген, дұрыс емес, заңсыз алынған немесе мәлімделген өңдеу мақсаты үшін қажетті болып табылмаған жағдайда, өзінің дербес деректерін нақтылауды, оларды оқшаулауды немесе жоюды талап етуге, сондай-ақ өз құқықтарын қорғау жөнінде заңда көзделген шараларды қолдануға;

7.3.2.   Оператор өңдейтін өзінің дербес деректерінің тізбесін және оларды алу көзін талап етуге;

7.3.3.   өзінің жеке деректерін өңдеу кезіндегі заңсыз әрекеттерге немесе әрекетсіздікке сотқа шағымдануға;

7.3.4.   өз құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға, оның ішінде сот тәртібімен залалдарды өтеуге және/немесе моральдық зиянды өтеуге.

7.4.  Клиент міндетті:

7.4.1.   Nomad өнімдерін пайдалану үшін қажетті дербес деректер туралы ақпарат беруге;

7.4.2.   егер бұл ақпарат өзгерсе, жеке деректер туралы берілген ақпаратты жаңарту, толықтыру.

  1. Дауларды шешу

8.1.  Тараптар Саясатты қолдануға байланысты туындауы мүмкiн барлық даулар мен келiспеушiлiктердi келiссөздер жолымен реттеу үшiн барлық шараларды қабылдайды.

8.2.  Келiссөздер жолымен реттелмеген даулар мен келiспеушiлiктер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот органдарында шешiлуге тиiс.

  1. Өзге де ережелер

9.1.  Егер Клиент басқа мемлекеттің азаматы немесе ұйымы болып табылса, Саясат Қазақстан Республикасының және Клиенттің өзге мемлекетінің бүкіл аумағында қолданылады.

9.2.  Егер қандай да бір себептермен Саясаттың бір немесе бірнеше ережелері жарамсыз немесе заңдық күші жоқ деп танылса, бұл Саясаттың қалған ережелерінің жарамдылығына немесе қолданылуына әсер етпейді.

9.3.  Оператордың кез келген сәтте Клиентпен алдын ала келісусіз біржақты тәртіппен осы Саясатқа өзгерістер енгізуге құқығы бар. Барлық өзгерістер оны Оператордың сайтында орналастырған сәттен бастап күшіне енеді.

9.4.  Клиент өзектi редакциямен танысу жолымен Саясаттың өзгерiстерiн дербес қадағалауға мiндеттенедi.

9.5.  Осы Құпиялылық саясаты бойынша барлық ұсыныстар мен сұрақтар электрондық пошта арқылы хабарлануы тиіс: call_center@nomadoil.kz

9.6.  Саясат бекітілгеннен кейін және оны ауыстырғанға дейін мерзімсіз қолданылады.

«Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 1-бабының 12 тармақшасына сәйкес электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.

Заңның 7-бабының 1-тармағына сәйкес осы Заңның талаптарына сәйкес келетін және оған қол қоюға өкілеттігі бар адамның электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы куәландырылған электрондық құжат қағаз жеткізгіштегі қол қойылған құжатқа тең.

 

ПОЛИТИКА КОНФИДЕНЦИАЛЬНОСТИ

И ОБРАБОТКИ ПЕРСОНАЛЬНЫХ ДАННЫХ

Настоящая Политика конфиденциальности и обработки персональных данных (далее - Политика) регулирует порядок сбора, обработки, использования и раскрытия персональных и/или корпоративных данных, которые ТОО «In Oil LTD KZ» (Ин Оил ЛТД КЗ), БИН 040 840 001 241, юридический адрес: Республика Казахстан, г. Астана, район Байконыр, проезд 68, здание 5 (далее – Оператор), могут получить в процессе использования продуктов АЗС бренда «Nomad» и «Nomad Oil» и сайта Оператора, расположенного по адресу: https://nomadoil.kz/ (далее – Сайт Оператора).

Оператор может также получать персональную информацию от своих партнеров, сайтов, программ, продуктов или сервисов которых используют Клиенты Оператора, а также из других источников с общедоступными персональными данными.

В соответствующих случаях передача Персональной информации возможна только в случаях, установленных применимым законодательством, и осуществляется на основании специальных договоров между Оператором и каждым из партнеров.

  1. Термины и определения

ОператорТОО «In Oil LTD KZ» (Ин Оил ЛТД КЗ), обладающая имущественными правами на продукты АЗС бренда «Nomad» и «Nomad Oil» и обеспечивающее работоспособность продуктов Nomad Oil.

Клиентлица, выразившие согласие на использование продуктов Nomad Oil и зарегистрированные на сайте Оператора, в том числе: физические, юридические лица, действующие от своего имени, а также юридические лица, их филиалы или представительства, от имени которых действуют уполномоченные лица Клиента.

Продукты Nomadпродукты и сервисы Оператора, расположенные на сайте Оператора и доступные для Клиентов после регистрации, на которых распространяется действие настоящей Политики.

  1. Общие положения

2.1.  Настоящая Политика действует в отношении всех персональных данных, которые Оператор может получить от Клиента.

2.2.  Настоящая Политика устанавливает обязательства Оператора по неразглашению и обеспечению режима защиты конфиденциальности персональных данных, которые Клиент предоставляет Оператору при регистрации и работе в продуктах Nomad.

2.3.  Новая редакция Политики вступает в силу с момента ее размещения на сайте Оператора, если иное не предусмотрено новой редакцией Политики.

2.4.  В настоящей Политике, включая толкование ее положений и порядок принятия, исполнения, изменения и прекращения, подлежит применению законодательство Республики Казахстан и/или государства Клиента, если Клиент является гражданином или организацией другого государства.

2.5.  Основной целью настоящей Политики является создание основы для соблюдения прав и свобод человека и гражданина при обработке его персональных данных Оператором.

2.6.  Использование продуктов Nomad и передача Оператору персональных и иных данных

2.7.  В случае несогласия с этими условиями Клиент должен воздержаться от использования продуктов Nomad.

2.8.  Настоящая Политика применяется ко всем Клиентам Оператора.

  1. Понятие и состав персональной информации

3.1.  Под персональной информацией в настоящей Политике понимаются сведения, относящиеся к определенному или определяемому на их основании субъекту персональных данных, в том числе:

1)  информация, предоставляемая Клиентом самостоятельно при регистрации или в процессе использования продуктов Nomad и/или сайта Оператора и разрешенная к обработке в рамках настоящей Политики, включая персональные данные Клиента (наименование (фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность), бизнес-идентификационный номер (индивидуальный идентификационный номер), адрес электронной почты, контактный телефон).

Обязательная для предоставления в Nomad информация помечена специальным образом. Иная информация предоставляется Клиентом на его усмотрение;

2)  данные, которые передаются в автоматическом режиме в процессе использования продуктов Nomad с помощью установленного на устройстве Клиента программного обеспечения, в том числе IP-адрес, данные файлов cookie, информация о браузере Клиента (или иной программе, с помощью которой осуществляется доступ к продуктам Nomad и/или сайту Оператора), технические характеристики оборудования и программного обеспечения, используемых Клиентом, дата и время доступа к продуктам Nomad и/или сайту Оператора, адреса запрашиваемых страниц и иная подобная информация;

3)  дата и время осуществления доступа к продуктам Nomad;

4)  информация об активности Клиента во время использования продуктов Nomad и/или сайта Оператора (например, история поисковых запросов, данные о посещенных организациях, адреса электронной почты тех, с кем Клиент ведет переписку, информация о взаимодействии с другими пользователями, а также файлы и контент, хранящиеся в продуктах Nomad);

5)  информация о Клиенте, которую Оператор получает от своих партнеров в соответствии с условиями соглашений, заключенных между Клиентами и соответствующим партнером, и соглашений, заключенных между Оператором и партнером;

6)  данные платежных карт Клиента, иная платежная информация, предоставленная Клиентом, а также полученная от партнеров или иных лиц, участвующих в проведении платежной операции с использованием продуктов Nomad;

7)  иная информация о Клиенте, обработка которой предусмотрена условиями использования продуктов Nomad и/или сайта Оператора.

3.2.  Настоящая Политика касается только использования и раскрытия информации, которую Оператор получает от Клиента.

Если Клиент раскрывает свою информацию другим сторонам, использующим продукты сайт Оператора, к их использованию или раскрытию информации, которую им раскрывает, могут применяться другие правила. Поскольку Оператор не контролирует политику конфиденциальности третьих лиц или действия других лиц, на Клиента распространяется политика конфиденциальности этой третьей стороны или этих лиц.

  1. Цели обработки персональной информации

4.1.  Персональные данные могут использоваться в следующих целях:

1)    идентификации Клиента для пользования ресурсами продуктов Nomad;

2)    установления с Клиентом обратной связи, включая направление уведомлений, запросов, касающихся использования продуктов Nomad, оказания услуг, обработка запросов и заявок от Клиента;

3)    подтверждения достоверности и полноты персональных данных, предоставленных Клиентом;

4)    предоставления Клиенту эффективной клиентской и технической поддержки при возникновении проблем, связанных с использованием продуктов Nomad;

5)    предоставления Клинту с его согласия, обновлений продукции, специальных предложений, информации о ценах, новостной рассылки и иных сведений;

6)    повышения качества предлагаемых продуктов и функционирования продуктов

7)    персонификации работы Клиента с продуктами Nomad и подготовки аналитики на основе таких параметров, как активность на сайте, время посещения и пр.;

8)    оценки эффективности рекламы Оператора, акций и кампаний по продвижению услуг Оператора;

9)    упрощения использования продуктов Nomad, а также адаптация ее работы и продуктов Оператора с учетом индивидуальных потребностей и интересов Клиента;

10)  предложения об участиях в различных семинарах/вебинарах, конкурсах или рекламных кампаниях с возможностью отказа от получения уведомлений при желании в любой момент времени;

11)  иных целей использования данных Клиентов, не противоречащих законодательству Республики Казахстан.

  1. Способы и сроки обработки персональной информации

5.1.  Оператор обязуется использовать персональные данные в соответствии с законодательством Республики Казахстан и внутренними документами Оператора.

5.2.  В отношении персональных данных и иных данных Клиента сохраняется их конфиденциальность, кроме случаев, когда указанные данные являются общедоступными.

5.3.  Обработка персональных данных Клиента осуществляется без ограничения срока, любым законным способом, в том числе в информационных системах персональных данных с использованием средств автоматизации или без использования таких средств.

5.4.  Персональные данные Клиента могут быть переданы уполномоченным органам Республики Казахстан только по основаниям и в порядке, установленным законодательством Республики Казахстан.

5.5.  Оператор принимает необходимые организационные и технические меры для защиты персональной информации Клиента от неправомерного или случайного доступа, уничтожения, изменения, блокирования, копирования, распространения, а также от иных неправомерных действий третьих лиц.

5.6.  Оператор совместно с Клиентом принимает все необходимые меры по предотвращению убытков или иных отрицательных последствий, вызванных утратой или разглашением персональных данных Клиента.

5.7.  Оператор имеет право сохранять архивную копию персональных данных.

5.8.  Оператор имеет право хранить персональные данные на серверах вне территории Республики Казахстан.

5.9.  Оператор имеет право передавать Персональные данные третьим лицам, не указанным в п.5.4. настоящей Политики, в следующих случаях:

1)  Клиент выразил свое согласие на такие действия;

2)  передача необходима в рамках использования Клиентом и/или оказания услуг Оператором Клиенту.

3)  в результате обработки персональной информации Клиента путем ее обезличивания получены обезличенные статистические данные, передаются третьему лицу для проведения исследований, выполнения работ или оказания услуг по поручению Оператора.

  1. Защита персональной информации

6.1.  Оператор осуществляет надлежащую защиту персональной информации и иных данных в соответствии с законодательством Республики Казахстан и принимает необходимые и достаточные организационные и технические меры для защиты персональных данных от неправомерного или случайного доступа, уничтожения, изменения, блокирования, копирования, распространения, а также от иных неправомерных действий с ней третьих лиц.

6.2.  Применяемые меры защиты в том числе позволяют защитить персональную информацию и иные данные от неправомерного или случайного доступа, уничтожения, изменения, блокирования, копирования, распространения, а также от иных неправомерных действий с ними третьих лиц.

  1. Права и обязанности

7.1.  Оператор вправе:

7.1.1.   отстаивать свои интересы в суде;

7.1.2.   предоставлять персональные данные субъектов государственным и иным уполномоченным органам, если это предусмотрено действующим законодательством РК (налоговые, правоохранительные органы и др.);

7.1.3.   отказывать в предоставлении персональных данных в случаях, предусмотренных законодательством РК;

7.1.4.   обрабатывать персональные данные субъекта без его согласия в случаях, предусмотренных законодательством РК.

7.2.  Оператор обязуется:

7.2.1.   использовать полученную информацию для целей, указанных в настоящей Политике;

7.2.2.   обеспечить хранение конфиденциальной информации в тайне, не разглашать без предварительного письменного разрешения Клиента, а также не осуществлять продажу, обмен, опубликование, либо разглашение иными возможными способами переданных персональных данных Клиента, за исключением случаев, предусмотренных в настоящей Политике;

7.2.3.   принимать меры предосторожности для защиты конфиденциальности персональных данных Клиента согласно порядку, обычно используемого для защиты такого рода информации в существующем деловом обороте;

7.2.4.   осуществить блокирование персональных данных, относящихся к соответствующему Клиенту, с момента обращения или запроса Клиента или его законного представителя либо уполномоченного органа по защите прав субъектов персональных данных на период проверки, в случае выявления недостоверных персональных данных или неправомерных действий.

7.3.  Клиент вправе:

7.3.1.   требовать уточнения своих персональных данных, их блокирования или уничтожения в случае, если персональные данные являются неполными, устаревшими, недостоверными, незаконно полученными или не являются необходимыми для заявленной цели обработки, а также принимать предусмотренные законом меры по защите своих прав;

7.3.2.   требовать перечень своих персональных данных, обрабатываемых Оператором и источник их получения;

7.3.3.   обжаловать в судебном порядке неправомерные действия или бездействия при обработке его яперсональных данных;

7.3.4.   на защиту своих прав и законных интересов, в том числе на возмещение убытков и/или компенсацию морального вреда в судебном порядке.

7.4.  Клиент обязан:

7.4.1.   предоставить информацию о персональных данных, необходимую для пользования продуктами Nomad;

7.4.2.   обновлять, дополнять предоставленную информацию о персональных данных в случае изменения данной информации.

  1. Разрешение споров

8.1.  Стороны примут все меры для урегулирования всех споров и разногласий, которые могут возникнуть в связи с применением Политики, путем переговоров.

8.2.  Споры и разногласия, не урегулированные путем переговоров, подлежат разрешению в судебных органах в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

  1. Иные положения

9.1.  Политика действует на всей территории Республики Казахстан и иного государства Клиента, если Клиент является гражданином или организацией другого государства.

9.2.  Если по тем или иным причинам одно или несколько положений Политики будут признаны недействительными или не имеющими юридической силы, это не оказывает влияния на действительность или применимость остальных положений Политики.

9.3.  Оператор имеет право в любой момент вносить изменения в настоящую Политику в одностороннем порядке без предварительного согласования с Клиентом. Все изменения вступают в силу с момента ее размещения на сайте Оператора.

9.4.  Клиент обязуется самостоятельно следить за изменениями Политики путем ознакомления с актуальной редакцией.

9.5.  Все предложения или вопросы по настоящей Политике конфиденциальности следует сообщать по электронной почте: call_center@nomadoil.kz

9.6.  Политика действует бессрочно после утверждения и до ее замены.

В соответствии с пп.12) ст.1 Закона Республики Казахстан «Об электронном документе и электронной цифровой подписи» (далее - Закон) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.

Согласно п.1 ст.7 Закона электронный документ, соответствующий требованиям настоящего Закона и удостоверенный посредством электронной цифровой подписи лица, имеющего полномочия на его подписание, равнозначен подписанному документу на бумажном носителе.